• پنج شنبه ١٣ بهمن ١٤٠١-١٧:٤١
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٠٧٦
سروری؛

راهکارهایی برای حل معضل آلودگی هوا به دولت پیشنهاد داده ایم

رئیس شورای عالی استان‌ها در خصوص آلودگی هوا گفت: راهکارهایی به دولت ارائه داده ایم و به پیشنهاد معاون اول رئیس جمهور مقرر شد کمیته اجرایی برای تقویت این تعاملات تشکیل شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران به نقل از خبرگزاری فارس، پرویز سروری صبح امروز در حاشیه سیزدهمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها با اشاره به حضور رئیس جمهور در جلسه پیشین این شورا گفت: امروز نیز میزبان معاون اول رئیس جمهور بودیم.

وی ادامه داد: در این جلسه ظرفیت‌های گسترده جامعه شورایی با معاون اول رئیس جمهور مطرح شد و آمادگی این جامعه را برای کمک به دولت در جهت تحقق مطالبات اعلام کردیم.  

سروری در خصوص آلودگی هوا گفت: در تعامل با دولت در حل مشکلات اساسی همچون آلودگی هوا داشته باشیم، راهکارهایی ارائه شد و به پیشنهاد معاون اول رئیس جمهور مقرر شد کمیته اجرایی برای تقویت این تعاملات تشکیل شود.

این عضو شورای شهر تهران افزود: شورای عالی استان‌ها باید بودجه سال آینده را بررسی می‌کرد؛ اما با توجه به محدودیت زمانی برای ارائه به مجلس شورای اسلامی به این موضوع نرسیدیم.

سروری افزود: امیدواریم برای برنامه توسعه این درخواست اجرایی شود که شورای عالی استان‌ها نقش خود را ایفا کند و نظرات جامعه شورایی و مدیریت شهری مورد توجه قرار گیرد. ظرف ۱۰ روز آینده نتیجه این مهم را به شهروندان اعلام خواهیم کرد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: